2019. augusztus 22., csütörtök

Kezdet

Sziasztok! 😊
Igen, jól látjátok, végre eljött az ideje annak, hogy közzétegyem a megígért történetet, köszöntök mindenkit az új blogon! 🎆 Kérem, hogy ezt a bejegyzést minden idetévedő olvassa el, vannak benne fontos információk! Ahogy az After Larry évadainál megszokhattátok, most is leírom/elmondom azokat az infókat, amik még mindig érvényben vannak, és néhány újat is:

    • Mindig elmondom, szóval tutira mindenki tudja már, de biztos, ami biztos, most is elismétlem, hogy nem én írom ezt a történetet, csak fordítom!
    • Természetesen engedélyt kértem az írónőtől, tumblr-ön váltottam vele üzenetet, ha valakinek nagyon kell, szóljon és elküldöm a screenshotot 😀
    • Aki nem szereti Larry Stylinsont, az ne olvassa a blogot, nem kell ide feleslegesen az utálkozás és veszekedés!
    • +18-as részek ebben a történetben is lesznek bőven, aki nem szeretne ezekről olvasni, az vagy hagyja el a blogot, vagy majd azokat a részeket hagyja ki (bár ez szinte minden fejezetben lesz 😉 ).
    • Végre valahára befejeztem az egyetemet, most már dolgozni fogok hamarosan, de szerintem a részeket továbbra is a megszokott módon péntek-szombat környékén hozom, mikor hogy sikerül, de inkább pénteken. Ha valami miatt mégsem tudnám, akkor azt persze előre jelezni fogom a részek előtti monológomban, és akkor kicsivel előbb vagy később hozom a fejezetet. Ez akkor maradhat el, ha hirtelen közbejön valami, de ez nem túl sokszor fordul elő szerencsére.
    • Itt is szeretném leszögezni, hogy nem másolok sehonnan még mindig, semmilyen más fordításról, ha van (kiadott könyv van belőle, de annak a magyar fordításáról nem tudok), szóval aki emiatt akarna panaszkodni, az ne tegye lehetőleg.
    • És még egy dolog a végére. Már akkor eldöntöttem, hogy lefordítom ezt a sztorit, amikor először olvastam, vagyis nagyjából 6 éve. Aztán pont 1 éve, tavaly augusztusban kezdtem el és kértem engedélyt, decemberben bejelentettem nektek is, most pedig mindjárt végzek az utolsó fejezettel is. Ezt csak azért mondom el, mert nemrég láttam meg (konkrétan az után, hogy létrehoztam a blogot), hogy időközben valaki más már elkezdte fordítani és kiposztolni ennek a történetnek a fejezeteit. Előre jelzem, hogy erről eddig nem tudtam, nem másolom róla (vicces is lenne, mivel mindjárt befejezem a sztorit 😂 ), csak tudatni szeretném. Más nyelveken is van 2-3 féle fordítás, és már olyan régóta tervezem, dolgozok ezen, hogy csak ezért nem fogom törölni a blogot. Tehát csak szerettem volna ezt tisztázni.
    Na, azt hiszem, leírtam minden fontos dolgot, ha bármelyik ponttal kapcsolatban merült fel kérdésetek vagy nem értetek valamit, írjatok/szóljatok nyugodtan, amint tudok, válaszolok!
    Nemsokára lesz fejléc is, csak még meg kell rendelnem 😄
    A következő bejegyzésben már csak a sztorival foglalkozok, több infót is megtudhattok róla végre, az első fejezet pedig a hétvégén érkezik.
    Egyelőre ennyit akartam, mindjárt hozom az új bejegyzést! 😊😘

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése