2019. augusztus 22., csütörtök

Bevezető

Helló! 😊
Itt is vagyok, ahogy ígértem, de még a bevezető információk előtt pár dolgot szeretnék elmondani:

  • Az író amerikai, így - ahogy írta - nem sokat tud az angol oktatásról, emiatt lehetnek eltérések a valóság és aközött, amit ő leírt.
  • Egy kis figyelmeztetés néhány dologra, hogy senkit ne érjen meglepetés: nyelv, szexuális tartalom, önkárosítás említése, erős vallási meggyőződések és sznob viselkedés. Ezek fordulnak majd elő a történetben.
  • Az első fejezet, ahogy említettem, pénteken vagy szombaton érkezik, érdemes lesz figyelni majd.

Most pedig következzen a kis bevezető, illetve két nyitókép, jó szórakozást! 😊😘








Akkor sem lehetnének különbözőbbek, ha akarnák.

Louis Tomlinson tizenhét éves és végzős a legrangosabb magániskolában Doncasterben, mielőtt elmegy egyetemre. Nagy tervei vannak a jövőjére nézve, és a szülei pénzének köszönhetően nem lesz problémája azzal, hogy elérje azokat. Mindenki, aki az iskolájába jár, ismeri őt, köszönhetően a hihetetlenül gazdag családjának, pimasz viselkedésének és a káprázatos barátnőjének, Eleanor Caldernek. Ha van egy dolog, ami totálisan bosszantja őt, az az állami iskola közvetlenül az utca túloldalán a St. Mark Magániskolától, neki pedig a szegény, teljesen alkalmatlan tanulókat kell néznie, akik oda járnak.

Harry Styles tizenkilenc éves és (szintén) az utolsó évében van az iskolában. A doncasteri állami iskolába jár, csak azért, mert a Holmes Chapel-i középiskola kétszer csapta őt ki két év alatt, így neki és a családjának egy másik városba kellett költöznie. Nincs jövője, mert soha nincs ott az órákon, és ha valóban ráveszi magát, vagy be van szívva, vagy részeg, néha mindkettő. Bőre tele van tetoválásokkal, és ha van valami, amit abszolút utál, akkor azok a sznob tanulók, akik a magániskolába járnak közvetlenül szemben az övével, akik azt gondolják, mindenkinél jobbak csak azért, mert a szüleiknek van pénzük.

Amikor találkoznak, Louis minden, csak nem örömteli a tetovált fiútól, Harry pedig nem tehet róla, de nevet az ártatlan, mégis pimasz fiún kék szemekkel és csodálatos fenékkel.

4 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Ide is megérkeztem 😁 Nagyon, de nagyon vártam már az új történetet! 😍😍 Már most érzem, hogy ez valami iszonyat jó sztori lesz! Izgatottan várom az első részt!
    Én biztos itt leszek, mert kiváncsi vagyok, mi fog kisülni ebből a párosításból! 😁😍
    Puszi 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Már vártalak 😊 Most végre elérkezett az idő, hogy közzétegyem, én is vártam már. Abban biztos lehetsz, hogy jó lesz, én nagyon imádtam olvasni és fordítani is.
      Ennek örülök, remélem, elnyeri a tetszésedet majd 😊😘

      Törlés
  2. Szia!
    Annyira vártam már azóta, hogy új fordítást olvassak tőled, mióta olvastam a blogon. De ezt tudod, mert nyaggattalak is vele elégszer mailben. Nos, engedd meg, hogy leírjam, mi történt, amikor megláttam. Először lehetetlenül izgatott lettem, hogy vééégre!!! Újra van magánéletem és szabadidőm, és erre ez a csoda vár itt. Aztán megláttam a címet és nagyon hangosan nevettem fel. Olvastam ezt a történetet angolul. Érdekes, mert olyan kis... Nem is tudom, hogyan fogalmazzam meg. Egyszerű? Tini? Bugyuta? Egyik sem a jó szó, mert közben mégis rihadt mély volt a történet üzenete. Szóval levett a lábamról és pár nap alatt olvastam végig, mert beszippantott a könnyed vezetéssel a nagyon komoly történetbe. Imádom, és olyan jó, hogy olvashatom magyarul, és pont a te fordításodban. :) Elkezdtem a másikat is, amit említettél, de nagyon lassan frissül, szóval készülj, mert én készen állok, és heti vendég leszek! Persze előbb be kell hoznom a lemaradásom. :P
    Pusziii!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök, hogy újra itt vagy, és hogy így vártad az új történetet :) Nem lepődöm meg, hogy olvastad angolul, elég híres a külföldiek körében :D És remélhetőleg nálunk is az lesz. Igen amúgy, nincs benne olyan nagyon extra dolog, mégis csodás sztori. Én is néhány nap alatt elolvastam, mert annyira imádtam, hogy alig tudtam abbahagyni. Örülök, hogy ez ennyire boldoggá tesz, igyekeztem a lehető legjobban fordítani :) Hát igen, nálam már hónapok óta kész a teljes történet, úgyhogy itt minden héten lesz új rész, várlak nagy szeretettel :D Hajrá, biztos vagyok benne, hogy hamar végigolvasod :D Xx
      U.i.: az emailre is igyekszem minél előbb válaszolni :D

      Törlés