2020. február 14., péntek

Jövő

Sziasztok! 😊
Nos, hát elérkeztünk a történet végéhez, remélem, tetszett mindenkinek legalább annyira, amennyire én imádtam, amikor először olvastam (és persze most is) 💓
És ahogy említettem korábban, hozom az infókat a jövőre vonatkozóan:
  •  Először is köszönöm szépen, hogy olvastátok a történetet, pipáltatok, írtatok, örülök, hogy tetszett a sztori 😊💕
  • Ahogy megszokhatták, akik régóta olvasnak tőlem, 2 történet között szoktam tartani egy kis szünetet. Ez most is így lesz, csak azt nem tudom még, hogy pontosan milyen hosszú lesz, de amint újra aktív leszek, arról elsőként ezen a blogon fogok posztolni, úgyhogy időnként érdemes lesz felnézni.
  • És természetesen ha már aktív leszek, akkor új történetet hozok, ez nem is kérdés 😀🎉🎊 Egyelőre a terveim szerint külön blogot csinálok annak is, és a linket fogom majd kitenni ide is, illetve a többi korábbi blogomon az oldalsávba. A kérdés már csak az, hogy ez mikor fog megtörténni, de ezt még nem tudom, most nagyjából a sztori felénél tartok. Attól függ, mennyi időm, erőm, kedvem, energiám lesz a következő hetekben/hónapokban, de igyekezni fogok azért, mert továbbra is imádok fordítani.
  • Végül pedig kis meglepetésként elárulok pár részletet a következő történetről, ami remélem felkelti az érdeklődéseteket és a jövőben is velem tartotok majd 😉
Cím: Let me be your good night

Ez ihlette a történetet: Harry Gemmával lakik, akinek történetesen a legrosszabb legjobb barátja van a világon. A srác majdnem minden este ott alszik, nagyon rendetlen, és olyan rossz szokásai vannak, amiktől Harry annyira a forgatja a szemeit, hogy az agyát is látja. Gemma elutazik egy hónapra, Louis beköltözik. Harry ki nem állhatja őt, valahogyan mégis egy ágyban alszanak majdnem minden este egy olyan vihar miatt, ami hetekkel ezelőtt volt. Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy már nem utálják egymást, amíg így nem alakul. És ha Louis-nak mindig is bejött Harry, az az ő hibája, hogy nem jól mutatta ki, és ami miatt Harry a legelejétől azt gondolta, hogy utálja őt.

Jó kis sztori lesz, ennyit mondhatok 😏

És akkor én most egy időre elköszönök, természetesen ehhez és a korábbi történetekhez is nyugodtan lehet kommentelni vagy újra elolvasni, időnként mindig átnézem őket, úgyhogy ha a háttérben is, de itt leszek.

Hamarosan ismét jelentkezem! 😘💖

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia 😁😊
      Bocsi, sikerült letörölnöm a bejegyzést 😂🤣😅
      Szóval, újra nekiállok a kominak 😅 Nagyon örülök neki, hogy egy újabb fordítást hozol! 😍😊😍
      A kis részletet olvasva, érdekes szrotinak ígérkezik! Már most nagyon várom, és kíváncsi vagyok, hogy mik lesznek benne! 😍😊😁
      Bármikor is térsz vissza, én biztosan itt leszek! ❤️
      Puszi 😘❤️

      Törlés
    2. Szia 😊
      Semmi gond, én pedig a késésért kérek elnézést, sűrűek a heteim 😅
      Ez alap, nem is tudnám mit csinálnék szabadidőmben (még akkor is, ha most már sokkal kevesebb van), ha nem fordítanék 😊
      Jó kis történet lesz, bár az igaz, hogy nehéz túlszárnyalni az After Larryt, vagy éppen a Baby, Heaven's in your Eyes-t.
      Jelentkezem vele, amint készen vagyok, igyekszem minél előbb.
      😘❤️

      Törlés
  2. Sziaa! Uristen ez az egyik kedvenc Larry ff-en, szóval nagyon örülök h lefordítottad. 🥰 Azt szeretném kérdezni, hogy mivel csak itt van fent így nem mindenki találja meg (pl én is csak sokára bukkantam rá) szóval szeretném feltölteni wattpadre, ehhez pedig természetesen szeretnék engedélyt kérni. A leírásban feltűntetném a neved és hogy honnan származik a történet. Szabad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Bocsánat, hogy csak most, nem sűrűn nézek fel ide már, de azért időről időre igyekszem ellenőrizni.
      Örülök, hogy ennyire tetszik, én is imádtam és imádom most is 😊 Nagyon aranyos, hogy gondoltál erre, de nekem is van wattpadem, igaz ott csak olvasni szoktam régen, de gondolkodom rajta, hogy oda is feltöltsem a fordításaimat. Szóval remélem, nem haragszol, ha nem lennék már régóta regisztrálva, akkor valószínűleg megengedném, így viszont ezt én is meg tudom tenni.
      Köszönöm, hogy elolvastad a történetet 😘

      Törlés